Wednesday, May 30, 2012

IM STILL ALIVE!

berhabuk dah blog nie aku nda masuk.. bebulan x update.. hmm,banyak sangat halangan tuk update blog BUT kalau update status x yah ckp lah kan.. sendiri mau ingat.. HEHE.. anyway, since aku x update blog nie banyak cerita yang terlepas nak share dgn korang.. sebab2 utama nya mestilah sebab rumah i kat kingfisher xde WIFI.. so x lah dapat update status selalu,lagipun aku lebih selesa update status bila aku lonely.. besaklah mau sangat PRIVACY.. 

alhamdulillah, bulan nie dah 7 bulan aku dgn c DIA.. banyak juga halangan harus diharungi.. cuma teda halangan daripada family.. buat masa nie family teda masalah dengan pilihan hati ku.. 1st time siot family aku restu.. but they still remind me about study, STUDY ialah perkara pertama dan yang lain perkara kedua tuk aku.. tue syarat dari family, alhamdulillah buat masa nie study dalam keadaan yang baik-baik sahaja...

this month just give me a lot of pressure not only about study but EVERYTHING.. aku pun nda tau silapnya mana.. but aku still berusaha untuk kasi settle masalah nie semua.. i just don't get it, why everyone around me fikir aku nie jeles.. hmmm.. actually, bukan gaya azali aku jeles2 nie.. tapi entahlah mungkin sesuatu yang aku belum pernah rasa and terjadi dengan aku, tue la kali penyebabnya.. secara simple and singkatnya hanya aku dan Allah s.w.t saja yang faham perasaan yang aku hadapi sekarang.. mau mengadu sana sini pun bukan bagi apa2 sama aku, tambah kasi bala, cukuplah setakat meluah dengan MAMA tersayang kerana itu saja seorang insan yang sangat memahami aku saat ini.. bukan mau cakap yang lain x faham tapi lebih baik setakat family jak yang tau.. 

aku pun x tau tanpa family dengan sapa lagi aku mau minta tolong.. terima kasih sebab adanya dorang buat fikiran aku makin kehadapan dan lebih focus untuk tujuan utama aku.. jodoh tue belakang cerita, yang penting impian and tujuan utama...

lama x meluah di blog nie, rindu pula aku mau meluah.. kalau lah blog nie buleh dengar and bagi pendapat lagi best.. just between me and blog jak tau segala RAHSIA di hati.. benda yang terbuku dan terpendam biarlah aku saja yang tahu, kalau mau terus terang tapi hanya lebih merosakkan keadaan aku lebih rela untuk pendam dan biarkan ia hilang sendiri kerana aku yakin suatu masa nanti benda tue akan hilang dan aku akan lupakan semuanya.. 

anyway fellas, since x update nie macam bengap suda otak.. i only can update blogs when im at home, and next week is my busy week, memang teda masa mau jenguk sikit pun blog nie.. so, saya doakan rakan-rakan blog yang lain sihat sejahtera dan sentiasa happy dalam mengharungi hari2 anda... 

quote of the day : “You need to learn how to select your thoughts just the same way you select your clothes every day. This is a power you can cultivate. If you want to control things in your life so bad, work on the mind. That's the only thing you should be trying to control.”  

goodnight fellas.. xoxo...



No comments:

Post a Comment