Tuesday, December 13, 2011

kurang sihat

hey,blogger sekalian.. lama nda update blog nie.. korang sihat?? aku kurang sihat sekarang nie.. besaklah musim hujan-hujan nie senang betul kita kena demam.. alhamdullilah aku x lah demam sangat.. cuma selesema aku nie jak x la pandai mau baik..

ingatkan selesema besak jak.. cuz aku selalu juga kena penyakit selesema nie tapi lepas makan ubat selesma jak konfom baek punya.. tapi entahla kenapa beberapa hari aku selesema nie makan ubat pun x pndai mau baik.. dugaan la katakan.. rupanya tonsel aku kena infection.. pemalas makan ubat kan.. nie la akibatnya..

orang bilang kalau kita sakit nie salah satu menghapus dosa-dosa kecil.. kita kena redha lah.. nasib sakit skit jak.. mampu juga mau update blog setelah lama nda update.. My man ckp makan antibiotik cuz utk membunuh kuman.. hehe.. lucu juga aku bila dengar dea cakap cam tue.. ambil berat juga dea sama aku.. : p haha...

anyway, korang pun mesti jaga kesihatan korang ah.. kena-kena lagi musim hujan nie.. pastikan kamu minum air secukupnya, itu lah doktor aku cakap dengan aku tdi.. hehe..

kalau ada masa nanti aku update blog nie lagi.. good night... xoxo

p/s : miss sama DEA... : p

No comments:

Post a Comment