Tuesday, October 25, 2011

Sukan Mahasiswa

okei dengan semangat yang berkobar-kobar sanggup aku x balik papar sebab mau tenguk kawan-kawan aku bersukan d UMS last week.. acara sukan tue bermula dari hari jumaat sampai hari ahad.. bearpun aku and baby aku c beath nie xda pun ikut mana2 acara tpi sokongan dari kami tue mesti ada... 

actually, kami nie masing2 ada tujuan kenapa mau sangat pegi tinguk sukan nie.. beath mau pegi sebab mau tinguk BF dea, and aku pula sebab... mau kasi kwn dea.. lae pun memang last week aku x mau blik oleh kerana mama aku suda sound aku sebab kalu aku balik pun aku mesti x pandai duduk di rumah so senang cerita x payah la balik kan.. nda juga kena marah, tpi lagi bagus... hahaha! 

enjoy la jg kami last week... dengan para atlet MMC yang cukup hebat, kami lagi jadi penyokong memang ngam sangat la.. bearpun nda dapat apa2 pingat,tpi bule kira permulaan yang bagus la jg sebab dapat masuk final.. hehe... nda para teman-teman next year insyaALLAH banyak pingat emas kita bwa balik.. haha!

thanks to my baby sebab kasi kawan aku tido di rumah... kalu teda dea konfom kena suru balik papar jg aku tue... even duit nda mencukupi still bule enjoy juga tym tue... and nda lupa jg dengan neo,syafwan,boy,zul and fifiey sebab kalu teda durang memang kami keburingan gila2 nda tau mau buat apa... :)) love yah!


No comments:

Post a Comment